Ukiah Unified School District

Skip to main content
Mobile Menu
The Power of Partnership, Innovation and Learning

ASES Registration 2019-20 School Year Inscripción de ASES Año escolar 2019-20

ASES Registration 2019-20 School Year

If you are planning to have your child/children attend the After School (ASES) program for the upcoming school year (2019-20), and have not already attended a Parent Orientation Meeting, you have a final opportunity to attend and pick up an application. Many programs are full but it is important to turn in an application to get on the waiting list.

Final Meeting: Frank Zeek Elementary Cafeteria - Wednesday 8/14 @ 6:00 pm

Only one application will be given per family. Applications must be returned to your child’s school. For more information, please inquire at your child’s school.

Inscripción de ASES Año escolar 2019-20

Si usted planea que su hijo/a asista al Programa después de clases, ASES, para el año escolar 2019-2020, y usted no asistió a una de las reuniones de ASES para padres en mayo, tiene una oportunidad final para asistir y recoger una aplicación. Muchos de nuestros programas ya están a capacidad máxima de inscripción, pero es importante completar la aplicación para que su hijo pueda ser puesto en la lista de espera.

La reunión final se llevará a cabo el miércoles, 14 de agosto, a las 6 pm en la cafetería de la escuela primaria Frank Zeek.

Solo se dará una aplicación por familia. Aplicaciones se deben entregar a la escuela de su hijo. Para más información, por favor póngase en contacto con la escuela.